woensdag 18 januari 2012

Mandje met inhoud

Vorige week bestelde ik dit boekje bij Amazon.co.uk

Erg leuke ideeën in het boek van deze Finse dame: www.syko.fi. Ze maakt prachtige fleurige creaties van stof, met een licht Scandinavisch design. (Het Scandinavische tintje was niet heel aanwezig)

Ik maakte uit het boekje de appeltjes op een onderzetter. Ik hoop altijd dat het niet te tuttig wordt, maar dat viel me mee. Ik had zelf de tulp-variatie bedacht, dus in totaal 6 onderzetters.
In navolging van de eerder gemaakte mandjes, er ook maar een bijpassend exemplaar bij gemaakt. Het is een gezellig geheel geworden. 't Is een cadeau voor een vriendin die wat "huishoudelijke apparaten" voor haar verjaardag vroeg. Het is dan wel geen apparaat, maar wel huishoudelijk te gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen