vrijdag 20 april 2012

Paper Piecing - Zomer

Een paar weken geleden kwam ik de term "paper piecing" tegen op het blog van Sew,Mama,Sew. Een techniek voor het naaien van quilts met de stof en het patroon op papier onder de naaimachine. Toen had ik daarmee al een mooi LOVE wandkleedje gemaakt, die hangt nu bij mijn dochter op de kamer. Uiteindelijk vond ik het resultaat maar zozo, vanwege het afraffelen van het geheel, de E schoot er bij in en toen werd het een rommeltje. 

Affijn, nu kwam ik een ander leuk project (Juice Glass Block) tegen met paper piecing en nu heb ik niet een heel wandkleed gemaakt, maar het beperkt tot een leuke zomerse onderzetter:

Untitled
Juice Glass Block als zomerse onderzetter
LOVE wandkleed
Dit is het LOVE wandkleed, de E is een rommeltje geworden
Het is echt leuk dat paper piecing, allebei de beschrijvingen zijn in het engels maar de foto's zijn duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten