donderdag 31 mei 2012

Etagères van oud servies

Deze week heb ik mij druk gemaakt om het kinderpartijtje van mijn oudste dochter. Al een tijdje geleden werd zij 9 jaar, maar nu eindelijk was het High Tea partijtje gepland. Ik kocht bij diverse kringloopwinkels oud servies en kitscherige beeldjes, allemaal mooi van lelijkheid, en stalde alles een dag eerder uit op tafel, ik maakte vooraf sets om ruzie en teleurstelling te voorkomen.

En wat was het resultaat ontzettend leuk:
etagère met een vorkje
etagère met vorkje en lief kindje, finishing touch: een lintje

etagère met een clown
etagère met een clown
Binnenkort geef ik een workshop op mijn werk!
Oh ja, ik had ook nog veel servies over, zie marktplaats.

het servies gestapeld
vooraf sets gemaakt
mooie etagères van oud servies
mooie etagères zijn het resultaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten