donderdag 17 mei 2012

"Mood" Mug Rug

Vandaag heb ik mij gebogen over het nieuwe project van Zakka Style Sew Along: een Rain Cloud Mug Rug. Ik vond het een beetje somber item, vooral omdat ik erg naar de zon verlang. Dus de ene zijde is geworden de gevraagde regenwolk en aan de andere zijde heb ik een zon genaaid. Versierd met knoopjes (bloemetjes) en geborduurde regen en zonneschijn. Het is niet het fraaiste project geworden: ik gebruikte speciaal naaigaren voor borduren op de machine en dat hechtte niet goed af en het biasband is niet helemaal netjes afgewerkt. Niet voor de weggeef dus, maar voor eigen gebruik!

Rain Cloud Mug Rug
Rain Cloud
Untitled
Sun
Rain Cloud Mug Rug
Front

Untitled
Back

1 opmerking:

  1. Such a cute idea to use the sun for one side and the rain for another!

    BeantwoordenVerwijderen