donderdag 15 november 2012

Meditatiekussentjes

Onze jongste dochter is een paar maanden geleden 5 jaar geworden en onlangs vroeg ze: wanneer gaan we mijn partijtje houden? Oeps! In de drukke komende weken toch nog een gaatje gevonden. Op een zaterdagmiddag komt Colinda van Spel4Kids met 6 kleine meisjes wat leuks aan yoga en toneel doen. Ik alvast aan de slag: 6 leuke kussentjes gemaakt van stoffen die ik nog had liggen en waar geen bestemming voor was.

Het paspelband zelf in elkaar geflanst, niet met een koord ertussen, dat had ik niet op voorraad, maar een of ander plastic binddraad waarmee je de takken van struiken kan leiden -> ahum! Overal is een oplossing voor denk ik dan maar. Het werkt prima. Ik heb het paspelband 4 cm breed geknipt, schuin van draad, dat naait lekker rond. De kussentjes hebben de omtrek van een dinerbord, diameter +/- 30cm.

Kussentjes
(Meditatie)kussentjes
 
Waarop onze oudste dochter opmerkte: Mam, denk je nou echt dat die kleine meisjes dat mooi vinden, die houden toch alleen maar van roze!
Ze heeft wel een punt...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen