zondag 27 januari 2013

Cadeauverpakking

Gisteren was een vriendin jarig. Sinds kort zit zij op naailes en zij vroeg het boek "Allemaal Rokjes". Leuk cadeau! Ik had toevallig weer wat mooie lapjes bij de Kringloopwinkel gekocht en daar maakte ik grotendeels deze leuke verpakking van. Dat idee had ik uit het boek "Ruby Star Wrapping". Het mooie lapje op de voorzijde van de cadeauverpakking (met de vogels en bloemen) had ik van een Engelse webshop: www.myfabrichouse.co.uk.De binnenzijde is gevoerd met een blauw wit polkadotje (niet op de foto te zien). Een gehaakt koordje met twee kleine bloemetjes maakt het helemaal af.

Cadeauverpakking
Behalve het boek had ik er een lapje en rits (beide ook kringloop) in gedaan voor een kleine rok. De cadeauverpakking kan gebruikt worden voor het bijeenhouden van benodigdheden van lopende projecten of voor het boek met uitgetekende patronen, zoals ik op het felicitatiekaartje aan mijn vriendin vermeldde.

Cadeauverpakking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen