zondag 6 januari 2013

Lucky Stars

Ik doe mee aan de Lucky Stars Block of the Month via de blog van Don't Call Me Betsy.

 Lucky Stars BOM Button

Elke maand een patroon van een mooie ster, dat gezamenlijk een mooi quilt wordt. Ik was nooit zo van het quilten, want het leek me erg truttig. Wat het wordt? Een wandkleed, een deken, ik heb nog geen idee. Betsy geeft twee maten aan: 6 inch en 12 inch, ik hou niet van gepriegel, dus ik koos de grootste maat, deze ene ster is dus al ruim 30*30 cm! Oh help! Wat wordt dat voor een wandkleed!

Dit is trouwens met de "paper piecing" techniek, die ik al eerder gebruikte voor de KOBO hoes en een onderzetter.

De eerste ster (allereerste quilt block) is een feit, vanmiddag afgemaakt. De stoffen komen uit de voorraad stoffen die ik inmiddels heb en de kleurstelling heb ik (als newbee) afgekeken van het voorbeeld:



Lucky Stars Block January

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen