woensdag 9 januari 2013

Sleutelhangers

Onze oudste dochter wordt binnenkort 10 jaar en sinds een aantal jaar naai ik iets om uit te delen. Al eerder naaide ik kleine zakjes met daarin een zakje snoep en vorig jaar naaide ik boekenleggers (een klein opgevuld hartje of rondje met een lintje er aan), de foto's moet ik jullie schuldig blijven, helaas.

Dit jaar zijn het sleutelhangers geworden, (de ringen moeten er op deze foto nog aan gehangen worden), de roze voor de meiden en de zwarte voor de jongens van de klas. Ik had het oudroze nepleer bij de kringloop gevonden en het zwarte was een coupon bij een stoffenzaak. Ik heb ze eerst voorzien van een stoffen applicatie, daarna de bovenzijde met de kartelschaar geknipt, bijpassend lintje ertussen, rondom genaaid en tenslotte met de kartelschaar de andere 3 zijden geknipt. Formaat ongeveer 4*4cm.

Sleutelhangers

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen