woensdag 6 februari 2013

Woensdag - naaidag

't Is weer woensdag en dat betekent meestal een paar uurtjes overdag achter de naaimachine. Vandaag twee dingen opgepakt: 1. Een leuk Dino Zakje voor ons neefje die binnenkort 3 jaar wordt. Het is natuurlijk de bedoeling dat hier wat dino's en bijbehorende spulletjes in komen als cadeau. Ik heb nog geen idee wat precies, want wij hebben twee meiden die niet met dino's spelen...
Het idee van dit zakje heb ik via de site www.sewmamasew.com, de uitvoering van de zak is anders dan de beschrijving. Ik wilde het steviger en heb het zakje gevoerd.


Een ander project (2) dat ik vanmiddag opgepakt heb is het February Lucky Star Block, een kleine versie dit keer. De grotere versie, onderdeel van een totaalproject, begin ik later aan. Misschien gebruik ik deze voor een tas.
 
February Star Block

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen